New Moon biljetter

Nu är premiär biljetter till New Moon fixade! Premiären är den 20 denna månaden.

Suttit framför datorn sen en halvtimme tillbaka och försökt klura ut när SF skulle släppa biljetterna.
De sa mellan 7-10 och just Göteborg biljetter visade sig vara dessa kl 10, lite dålig stil av SF, tänk på alla stackars tjejer där ute, som sitter som nervvrak! Haha.
Var inne på sveriges twilight hemsida och fnissade lite åt alla som fick sig hysteriska anfall.
Tycker dock synd om alla som är under 15, undra hur många hundra som lär köpa biljetter och inte får komma in sen. 15 års gränsen är lite onödig.

Jag var bland dom första som fick bokat iallafall, så fick platser exakt i mitten ;)
Får vi se om biljetterna lyckas sälja slut på timmen, samma som förra biljettutsläppet.
Bara nu 10 min efter släppet, så har 200 biljetter gått åt på bara 21:00 visningen, den jag ska gå på.

Skoj med hype ibland ;)



Någon annan som planerat o kolla på filmen???

Kommentarer
Postat av: matilda

Åja då kan man lungt säga att du hade flyt gällande bokningen :) jag tycker inte att åldern spelar någon större roll hehe!

2009-11-04 @ 16:48:50
URL: http://matildafleur.blogg.se/
Postat av: jenny

jag ska gå , men inte förens på söndagen men de gör mig inget :)

2009-11-04 @ 16:54:15
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0