Vaccinet

Många som frågat mig på msn om hur jag mår efter svinvaccinet, eftersom dom har hört alla skräckhistorier och hälften av deras vänner har mått piss efter vaccinet.

:Så hög feber att dom måste upp på akuten, blivit sjuka och spytt i några dagar, illamående & huvudvärk och matthet, är bara någon av bieffekterna andra åkt på som jag känner och andra känt.


Jag måste då haft en väldig tur, för jag har inte mått dåligt alls!


Jag var lite varm, svag feber kanske, ilade lite i armarna och kände mig lite matt dagen efter, men utöver det så är nog armen mer besvärande, jag kan ju inte sova på min högra arm!
Så det är snarare mitt största problem ;) Men sjuksköterskan sa att det skulle göra ont i ca en veckan, så jag hoppas det går bort snart.

Man blir ju nästan galen av att bara kunna sova på vänster sida och på rygg... Eller iallafall jag blir det, jag vänder mit som en jävla propeller när jag ska sova. Och ligger jag mer än 10 min på en sida så blir det otroligt obekvämt.

Men det är jag nog inte ensam om, haha!



Sen vill jag lämna er med en grym låt, lyssnar på den i repeat dygnet runt, morsan blir väll snart galen och slår in skallen på mig snart.

Musikvideon till låten går inte o bädda in av någon anledning, så får bli denna istället. :)

Bra band :)


Kommentarer
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Okej, samma här faktiskt..

Haft en bra dag hittills? :-)

2009-11-08 @ 17:07:43
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0