Alla dagar kan inte vara bra dagar.

Tidigt i morse gick min mormors bror Bill bort =/
Och just nu är morsan och syrran på blå stjärnan och ska avliva hennes äldsta råtta.

Som sagt kan inte alla dagar vara bra dagar.

Bill upptäckte för ca 6 månader sedan att han hade en knöl på halsen, men folkskygg som han är så går han inte till läkaren förens en tid senare då min morfar som tagit hand om honom upptäcker knölen och drar dit honom.
Iallafall så dog han i cancer, men han mådde förvånandsvärt bra den sista tiden ändå, det var inte bara en dimma av morfin och smärtor som det är för andra cancer sjuka. Och på så sätt hade han tur.
Han var en snäll, givmild och omtänksam man som rökte aldeles för mycket.


Malfoy, syrrans råtta, hade också fått en knöl, vid magen. Vilket även kan vara cancer. Den växte ganska snabbt och man märkte att hon började bli slö och åt dåligt, så syrran bestämde sig för att det var bäst för henne o somna in.



Vila i frid båda två.


Oktober är ju Cancer-månaden. Ganska ironiskt.

Kommentarer
Postat av: ulrika

haha, jag var säker på att Loppan var ensam om torrbadandet,det ser onekligen jätteroligt ut. Jo jag är så rädd att hitta henne upp och ned i dricksgalaset, skulle aldrig förlåta mig själv. huu va hemskt.

2009-10-29 @ 13:05:44
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: Emma

Uh vad sorgligt :( RIP. Kram

2009-10-30 @ 08:20:59
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Acne

2009-11-01 @ 03:21:23
Postat av: Anonym

Beklagar sorgen även om han inte var dig så nära känns det ändå. Men tyvärr är doden endel av livet. Beklagar varkligen sorgen.

2009-11-01 @ 03:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0