Otur?

Väckarklockan ringde inte i morse och jag missade den enda lektionen på hela dagen.

Vid middagen så såg jag en spindel på min gaffel efter jag tagit ut den ur munnen. (Det är la tur att jag inte åt upp den kanske?)

Och när jag skulle byta Isildurs dagliga vatten (som han lagar soppa på varenda jäkla dag) som innehåller lite frön + lite pellets + lite av dagens middag = en väldigt illaluktande sopplikande massa.
Så råkar jag tappa skålen över hela mig, hela min nytvättade matta, massa viktiga papper, bordet, lite nytvättade kläder och överallt annars i mitt rum.
Jag trodde inte en liten vattenskål kunde ställa till med så mycket, men nu stinker hela mitt rum falukorv och blöta frön/pellets...

- Jag tror nog Isildur får dricka smutsigt vatten hedanefter... Då kanske han lär sig att man inte leker dålig kock med vattenskålen.


En ny dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0