Isildur

För att slå två flugor i en smäll så visar jag upp min gullegris ståendes på mina fina julklappar/presenter.
Jag önskade mig i princip bara böcker nu i jul och födelsedag, så jag fick en hel del med, och då kan vi säga att det missas det 9 böcker på bilden där, för isildur får inte plats på bild annars. Snacka om att jag ska läsa ihjäl mig.
Isildur är som ni ser snäll nog att tugga på böckerna dessutom...

Blir väldigt få uppdateringar här, jag har inte lagt ner, men det har varit så mycket som uppehållt mig det senaste, och nu är det slutspurten i skolan och massa annat som ska göras, så finnes helt enkelt ingen tid. Tråkigt nog.

Isildur har dessutom gått in i könsmognaden, vilket gör honom rätt lynnig. Hans plockning och bröst har inte blivit bättre, det står still där känns det som.
Även om jag aldrig ser han noppa längre, så är det ändå fult på bröstkorgen.

Han har dessutom "skoj" med leksakerna inne i buren, vilket får mig o fundera på ifall det är så bra eller ej.
Och med "skoj" menar jag att han.. ja.. gnuggar sig mot dem, för att vara så mild i beskrivningen som möjligt.

Funderar på vad man ska göra med det, eller bara låta det vara? Hmm...könsmognad är inte alltid så bra?


Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, vilken härlig bild på det lilla charmtrollet. Jo tack, att bita i tidningar och böcker är ju sååå kul :) En riktigt aktiv syssla :) Skulle också vilja läsa mer böcker än vad jag gör. Har tex inte slukat Camilla Läckbergs fyrvaktaren ännu :/

2010-01-12 @ 10:04:21
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0