Long time no see

Gick in idag på bloggen av en slump, för att jag letade efter gamla bilder jag inte fann på datorn, kollade igenom i arkiven och insåg vad roligt, med alla inlägg och minnen!

Jag har aldrig varit mycket för att skriva dagbok eller liknande, men vid sådana här tillfällen förstår jag verkligen varför folk gör det! Det roliga är att på bloggar så publicerar man även bilder till texterna, superskoj.

Kan verkligen sakna att blogga ibland, men när livet är lika trökigt varje dag så känns det inte lika skoj längre.


Såhär ser det ut idag hemma hos oss, den första snön på hela vintern som faktiskt lagt sig till rätta!


Kommentarer
Postat av: Emma

Självklart kommer jag ihåg dig :) o dina gojjor mår bra? Gonzo mår prima. Har lugnat ner sig lite då han lämnat värsta trotsåldern. Sedan visslar han som 17. :) Ska du ta upp bloggandet igen? Kram på er

2012-01-21 @ 21:28:59
URL: http://Peterssonemma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0