Sjukmys

Ännu en seg dag...
Vanligtvist så brukar en förkylning/influensa gå i en båge, börjar lite smått, i mitten av bågen är det som värst och sen börjar det gå neråt igen, eller iallafall dom jag haft.

Men denna har varit helt konstig, det har gått upp och ner hela tiden, igår kände jag mig nästan helt frisk och tänkte "bra, då kan jag gå till skolan imon" och idag så har det slått ner och blivit ännu värre, orkar knappt röra mig.

Urk, har redan missat ett prov, vill inte missa ett till! ska ha ett imorgon, då får jag gå iallafall, hur jag än känner mig.


Vi var och skulle lämna in xboxen häromdan, men får höra att vi ska ringa till microsoft istället så kommer dom och hämtar den, för det skulle gå snabbare.

Men det har gått 5 dagar nu och dom har fortfarande inte hört av sig om att hämta den, dom skulle maila inom 36 timmar och hämta den.
Själva Dvd läsaren har nämligen gått sönder, har vart det ett tag, men nu strular den ordentligt, repar skivor och vägrar läsa dem.



Igår var Isildur på ett riktigt myshumör, vad jag än gjorde så skulle han kura in sig i nacken eller under hakan och mysa.
Skulle bli klappad och putsad.  Mysgubbe =)

Nu ska jag käka en lussekatt som jag bakade igår =) nice frukost, men är man sjuk så är man ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0