Rubrik kunde ej tilläggas pga lathet

Idag åkte min syrra upp till Orust med hennes kompis och ska vara där tills på torsdag, känns lite tomt när man inte har någon som man går och retar sig på hela tiden.
Men som tur va så spenderades dagen med någon väldigt speciell =) Så tänkte inte på mycket annat.

Övningskörningen går bara bättre och bättre, har kört runt hela göteborg känns det som, men inte riktigt så mycket. Men här i Torslanda har jag kört runt hela iallefall....
Jag märker tillochmed när andra gör fel, skäller på dom lite. Fy på dem
Och så fort de ser att det står "Övningskör" på skylten så ska dom köra om en, tycker jag är lite jävligt?

Och så var det ett par unga killar, säkert nyligen själva tagit sina körkort, som tyckte det var jätte skoj och ligga upp i röva på min bil bara för att jävlas... inte för att jag bryr mig direkt..... önskar nästan att jag kunde tvärnitat, och här.... varsegod.
Men lite snäll får man ju vara, defensiv körning heter det Emelie... inte aggresiv.. *visslar*


Nååå Körkortet nästa!


Eller jaaa....... njee.... men förhoppningsvist snart =P

Mormor tycker att jag kör jätte bra iallafall *stolt*


Kommentarer
Postat av: Lisa

ja så jävla typiskt att dom ska vara baki arslet på en!

2008-07-16 @ 16:59:20
URL: http://lundgrenlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0