KK- tillstånd

Glad midsommar på er!

Hoppas eran midsommar var skoj och inte för regnig.
Själv var man hos farmor som bjöd på plockbord och vi hade fixa jordgubbs tårta som blev jätte god.
Vi har 2 liter jordgubbar över och jag kommer inte kunna klämma ner en bit till idag.
De kilon som jag gått ner har jag garanterat gått upp igen efter det här kan jag garantera! Haha.

Jag har föresten väckt mina "Förar-muskler". För jag har nämligen träningsvärk i låren idag!? :S
Från körlektionen igår.. Tur att nästa inte är fören nästa vecka då =).
Läraren sa: Har du KK-tillstånd?
Jag tänkte vad fan då KK-tillstånd?
Sen 5 år senare så kommer jag på att det står för KörKorts tillstånd. Men... för mig så när man tänker på KK så är det ju inte direkt lämpet man tänker på.... ;P
Men hur svårt är det att fråga om man har körkortstillstånd orka förkorta det till KK tillstånd.

Nu ska vi mysa ner oss till en skräckfilm och sen sova... för jag sov dåligt inatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh va mysigt det lät med skräckfilmen..ahha det var länge sedan jag såg en sånn film. Måste göras snart.:)

2008-06-21 @ 22:00:44
URL: http://iday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0