Körkortstillstånd.

Jävla skit..
Har nu väntat hur länge som helst på körkortstillståndet och får papprena idag, blir såklart glad innan jag läser att Min ansökan om körkortstillståndet är otillräcklig för tydligen så var hälsodeklarationen eller synundersökningen några dagar äldre än två månader!!! De får ju inte vara äldre än två månader.
Fan då.
Förhoppningsvist så går det snabbare nu eftersom det är kompletterande uppgifter som ska in bara.
Så jag hinner ta några körkortslektioner innan vi åker iväg i sommar.


Surt surt surt.

Jag har försökt få till det så jag skulle ta körkortet lagom tills jag fyllde arton.. det är ju inte långt kvar innan man fyller nitton, så allt går i slowmotion. Ville egentligen ha kortet tills i sommar så vi kunde använda mormors bil, men det lär ju inte hända om jag inte är en riktig höjdare på att köra bil.

Sommarlovet kommer vara fullsmockat av läxor, körkortsplugg och försöka hitta på något vettigt. Känner mig inte lite stressad.

Men, imon är det matte prov.. känns skönt att bli av med det. Sen ska sista uppgiften i religion in innan fredag med, så e den klar, skönt. Sen på fredag ska vi till tatuerings studion igen. För sista gången hoppas jag, eller jag vill inte dit fören det att jag sitter med en nål i armen iallafall. Då går jag gärna dit.
Min hand är svullen och öm idag, för någon (Läs Mitire) har gått bärserkagång på den.



Liten mat snattare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0