Piercingar.

Idag har jag gått närmare 3 mil, så mina ben känns som stora träklossar, hur tunga som helst.
Hoppas det inte blir för mycket träningsvärk imon bara när jag ska tillbaka till den idiotiska körläraren och ska köra med honom för sista gången. För jag tänker inte köra med honom Ever again.

Fick köpt tre böcker när vi var inne i stan, så jag har något mer att läsa i sommar.... som sagt så slukar jag ju böckerna, så snart har jag även läst upp de jag läser just nu.
Engelska är de, så de borde hålla lite längre.

  

Min modiga lillasyster vågade pierca sig i näsan idag! Trodde jag inte.. men när det är impuls så är det enklare då man inte hinner bli nervös innan, så har jag gjort alla mina piercingar.
Jag ska pierca mig också, förmodligen imon, eftersom hon piercaren inte var inne idag. I tragus kommer det bli, jag har haft där innan men jag praktiserade på Burger King precis efter jag gjorde den och man var tvungen att ta ut den och stoppa i den hela tiden så det läkte aldrig. Tillslut lät jag den växa igen.
Men imon!



Hittade också en jätte fin klänning inne på MQ men jag vet inte om det är värt pengar... Beslutsångest.
Men jag har till imon och bestämma mig.

Köpte förresten Assassins Creed till 360n, det var 200 spänn rabbat. Så här ska spelas också!
Hoppas den är lika bra som jag tror den är!

  


Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

Åhhhh.. assassins creed! Vi har den till ps3. Shit, han är så snygg! Hur man nu kan tycka att en spelfigur är snygg, men han är det ! haha!



Hur många piercings har du, och var? (om man vågar fråga det :P )

2008-06-30 @ 21:19:35
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0