Kanske operation

Min morsa har precis varit nere hos läkaren och dom sa till henne att hon måste åka upp till sahlgrenska och förmodligen opereras =(
Hon har tydligen fått en grov infektion i någon körtel i bröstet.
Usch... Mår verkligen illa just nu.
Hon ska åka upp dit ensam, det skulle aldrig jag klara av och jag vill vara där med henne.
Men jag måste följa med min lilla syster till hennes gamla skola och ha möte med hennes gamla rektor och nya rektor om skolbyte osv.
Det är ju ingen riskfylld operation eller så.. men man kan inte låta bli att må dåligt.
Min morsa hoppas att det inte ens blir av idag, men då får hon kanske inte tid på jättelänge och det kan ju inte vara bra heller =/

Ibland kan jag bara tänka varför ska allt sånt skit hända nu och oss och mest av allt min mamma, som är den goaste i hela universum, har hon inte vart med om tillräckligt?
Om det fanns någon som styrde sådana här grejer, skulle han/hon varit död vid det här laget, and I would be the cause!

Nu ska jag gå in och påbörja väckning av min syster.... hon kan sova genom allt möjligt den.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag hoppas allt går bra för din mamma! kram

2008-06-17 @ 16:12:48
URL: http://lundgrenlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0