Cybercrop, sprutor och goja

Från idag tills på måndag så ska det vara cybercrop, och jag ska försöka mig på någon tävling åtminstonde, men alla är ju så galet duktiga! Kommer inte ha någon chans! nybörjare som man är.. haha vilken ursäkt!
Har i princip inga grejer, så jag får se om jag kan köpa lite papper o grejer...Ska ju spara pengar till mässan som är den 29-30 denna månaden, är man fattig student är det inte alltid enkelt =)

Fick min kallelse till högskoleprovet den 5e april igår... Får se till o försöka plugga lite matte nu så jag fattar något på den delen annars är jag screwed!
Var även och hämtade ut alla astma och allergi mediciner.... känner mig lite olustig när man går ut från apoteken med en jätte påse med mediciner haha! undra ifall folk tror man är döende?
Men men, man får göra som doktorn säger... får ju förhoppningsvist börja med allergisprutor mot hund snart! Yaay..
Alla i min närhet har ju hund så.. skulle vara skönt och slippa dö långsamt varje gång man träffar någon.
Det är väll tur att man inte är livrädd för sprutor!

Och Mitire min lilla goja...
Hon ska alltid smaka på allt man har i glaset, och igår så satt jag och drack cola och såklart ska hon försöka smaka.... så ska hon hoppa ner från min morsas knä till koppen som jag håller i handen, och hamnar med huvudet före ner i muggen, HAHA!
Hur smart får man vara, jag skratta länge åt det!

Hon är ju för go, hon lyser verkligen upp min vardag!




Såhär ser man ut efter o ha badat i diskhon, liten manga frissa!


*kliar på foten*


Och Såhär duktig är min sötnos när hon vill ha något, detta är hennes *jag vill ha, GE MIG* sign.
Detta gör hon hela tiden, sitter o viftar med foten, *jag vill ha, jag vill smaka!*
Så äter man någonting så sitter hon såhär breved en, och ignorerar man henne tillräckligt länge, så går hon fram och tar det ifrån en istället...

Ego goja som hon är =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0