Kladdkaka!

Yes, kladdkaka... har vart riktigt duktig idag, har lagat thaimat vilket blev jätte gott, och nu har jag precis gjort kladdkaka....
Jag som aldrig lagar mat!
Har vart en tråkig söndag, snöö, snö och åter snö
Ska sätta mig och plugga lite psykologi snart, har en tenta som ska in.
Lika bra och plugga under påsklovet, då har man iallafall inte massa läxor som byggs på samtidigt som man försöker få bort dem!!!


Avslutar med min lilla grönboll

image29

image30
Hon ska alltid brottas med pennor på rygg, men min kamera hann inte fånga det, utan då hon istället släppt pennan och är påväg att vända sig.

image31
Inte undra på att hon hatar kameran och vill ha sönder den, hon har ju den alltid i ansiktet, everyday, då skulle nog även jag bli lite irriterad, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0