Love MQ

Mq har fått in så snygga kläder!
Fick köpt två tröjor allafall!

image43
Ett vitt linne, som jag också har i en annan färg, men den sitter så bra!
Och en blå/blå-vit blus! i lite större storlek så den sitter slappt!

Och min fina whiteboard tavla i bakgrunden! hehe


Det var modeshow i stan när vi var där, så vi bestämde oss för att käka kina mat samtidigt som vi kollade in showen, kan lugnt säga att både maten och showen var crap!
Ska aldrig äta där igen.. smaklöst och vattnigt! men vårt vanliga ställe renoveras, så det fick bli att vi letade upp ett annat!

Imon är det äntligen mässan! Yaay
Får se vad man kommer tillbaka med.. kommer nog vara mycket!!!!  kommer dregla som en Tok!

Nu ska jag paintshoppa ett foto åt min syster!

See ya tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0