Får sånna idioter verkligen vara lärare?

Jag orkar inte med det här längre, jävla bilskolelärare!

Av någon anledning så har jag fått tillbaka den idiotiska läraren igen, och han är lika idiotisk fortfarande.
Allt han säger vrider han till någon sorts förolämpning!

Då blir jag bara nervös och så gör jag nått fel och sen får man höra att man borde vakna upp, inte "sova medans man kör", men om han kanske slutar klanka på allt jag gör så kanske jag kan köra normalt utan att sitta på nålar!
Sen mitt i allt så frågar han Vem utan dom 3 lärarna på körskolan som är bäst ? Han eller hans kollegor?

Sånt frågar man ju inte?!

Jävla idiot....

Jag sa att jag inte kan svara på den frågan,
då kollade han konstigt på mig och frågade istället vilka utav lärarna som jag tyckte instruerade bäst då, som passade mig bra.
Men jag tycker ändå det är fel och fråga så jag sa att jag inte kan svara på det heller.
Då skrattar han bara.


Det är nog ingen understatement om jag säger att jag hatar den jäveln.

Tyvärr har jag redan betalt 4 lektioner..... får hoppas att jag slipper honom iallafall.
Äckliga gubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0