Holk!

Jag satte in en holk i Isildurs bur förra veckan, ganska exakt tror jag. Idag när jag kom hem från skolan och skulle hälsa på honom så stack han ut sitt lilla huvud ur holken, och har sprungit in och ur där flera gånger.

Jag hade stoppat in jordnötter i holken och visat honom att jag stoppar in dom där. Han visade inget intresse för holken alls, varken rädsla eller att han var nyfiken.
Men helt plötsligt så upptäckte jag i förrgår att det inga nötter fanns kvar i holken, och idag fick jag se han springa in och ut! Duktig liten gojsing!

Får hoppas han sover i den snart med då =)

Kan ju säga att jag faktist håller på och sel-tränar Isildur med, och det går faktist bättre än väntat. Mitire klarar inte sele alls, hon hatar den av hela sin varelse. Men Isildur kan ändå vara lugn i selen =) Skönt! Kanske han slipper klippas till sommaren ^^,





Tittut!

Kommentarer
Postat av: Emma

åh..titta vad söt :)Gonzo gillar också sin holk, men sover inte där. Har du lagt något i botten på holken? Vi har inte gjort detmen har funderat på någon filt eller nåt.

Håller tummarna för dig o körkortet ;)

2009-04-21 @ 14:59:53
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha ! så söööt han e den lille busen i sin holk ;P e det en sovholk eller ? Har mig för att jag hört att det e nåt vitbukisar gillar !

vad fina smycken du gjort =) du e så duktig !

2009-04-23 @ 08:40:10
URL: http://lundgrenlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0