Isildur plockning?

Tycker inte ni att nya blogg.se är konstig?
Jag ser aldrig mina nya kommentarer, så det tog ett tag innan jag fattade att jag faktiskt var tvungen att trycka på "kommentarer" för o se om nya kommentarer kommit in. Hmm... I'm not really sure what i think about that just yet.

Så, en tråkig nyhet. Min lilla gurknisse Isildur har bitit av några fjädrar igen. Detta som gick så bra!?
Men men, nya tag, kämpa på, strypa han lite...

Lite konstigt för denna gången har han mest gett sig på benen? Inte direkt på bröstkorgen, den ser lite ruffsig ut men inget allvarligt.

Jag måste fundera ut vad det är som triggar beteendet.
Varför finns det ingen fågelpsykolog för, eller ännu bättre, varför kan han inte bara berätta vad felet är!



Den nyfikne dumskallen



Han har dessutom kommit på en ny lek, därav hans nya nick "dumskallen".
Han har börjat hoppa omkring som en liten kanin inne i holken, så det låter: Kla-dunk, Kla-dunk, Kla-dunk!

Dunket är ljudet av hans skalle slå i taket...

Undra om han tycker det är skoj när han gör så? Låter ganska roligt iallafall,
kan riktigt se honom där inne, helt överlycklig över det roliga ljud han får fram.

En riktig träskalle ;) kanske ska kalla honom för det istället!

Hoppas ni får en fin fredag kväll, själv blir det idol. Var meningen att jag skulle på bio med en kompis, men det får bli nästa fredag istället =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tråkigt att höra.Men hoppas det går bra med honom nu då. Fågelpsykologer borde finnas? kram på er

2009-09-12 @ 17:17:20
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0