Packa resväskorna

Min morsa lider tydligen av "resfeber" och kastar därför in resväskorna i mitt rum. (Jag tror att hon i smyg vill stressa upp mig eftersom jag är så cool över hela pack & resgrejen).
Så då går jag såklart och små-packar lite då och då, när jag kommer på saker som ska med till turkland på lördag.
Vilket gör morsan ännu mer stressad ;) Och nu kastar hon sig över resväskorna och alla listor hon har med galen blick.
Jag har försökt säga till henne att det fortfarande är tisdag, det är inte än på två dagar som hon behöver panikpacka. Men ingen lyssnar på mig.

Jag har dessutom gått och funderat på kruxet med Isildur, hur ska han kunna få plats i resväskan??
Hur ska jag göra så han inte kvävs och mosas, och hur ska jag göra för att undvika att folket på flygplatsen märker honom?!
Speciellt när dom hör ett suspekt bebis-likt "peekabooouuoouooooooo" från resväskan...


Han tycker såklart att jag bara ska stänga locket och köra på det!
Fast det ser snarare ut som han vill att jag ska halshugga honom på bilden ;)


Kommentarer
Postat av: ida

oj ska fågeln med på flyget?vart ska han va dÅ?haha

2009-09-29 @ 18:17:06
Postat av: Anonym

haha så söt är han :P ser så nyfiken ut ^^

2009-09-29 @ 19:43:52
Postat av: Emma

Vilken liten raring :)

2009-10-01 @ 09:23:26
URL: http://peterson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0