Fotobok

För ett ganska bra tag sedan, så skrev jag ett inlägg där man kunde få en gratis fotobok om man "gjorde ett reklaminlägg", vilket jag då gjorde.
En gratis fotobok är aldrig fel.

Jag väntade nästan till tiden tog slut innan jag äntligen fick tummen ur röva och satte mig ner och fixade den och beställde.

Boken blev full med bilder på Turkiet resan vi tog nu i höstas, det var väldigt bra material på fotoboken och jag blev nöjd. Tog en i liggande format, tänkte det kunde vara skoj.
Jag hade dock köpt ett album i turkiet på en marknad, för att ha just till detta ändamålet, men glömde bort den och gjorde fotoboken och kom på det sen när jag beställt.
Så ja, får använda det albumet till annat helt enkelt!




Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

fint. verkligen kul att ha!!

2010-01-25 @ 22:37:58
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0