Något fel?

Jag kan få ibland i vissa perioder ett konstigt illamående.. Och jag tror det har börjat komma nu igen...
Satt vid matbordet och hade lagat god mat, och var hungrig som fasiken. Efter typ 10 skedar så sa det bara Stopp.
Jag hade precis stoppat en sked i munnen och jag kunde inte svälja... Skulle jag svalt det skulle det förmodligen komma upp igen, Men jag ville heller inte vara otrevlig och spotta ut det på tallriken igen. Hmm..
Så där satt jag... Med mat i munnen och försökte att inte göra varken eller, tills illamåendet gick över, medan alla satt och stirrade på mig som om jag vore knäpp!

Tillslut kunde jag skölja ner det med lite cola, men då var matsuget över....

Vet inte varför det blir så, jag bara inte kan svälja.. och sen så går jag och mår illa från och till....

Mysko mysko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0