Mr. Hoppalong

Idag är det en bra dag, strålande solsken och inget illamående alls!
Jag har huvudvärk däremot, men det är inte så farligt.
Min faster har vart här idag och då såg alla att jag tatuerat mig haha, vilket liv det blev.. alla satt och klagade och ojjade sig.
Fast det fanns ju knappt tatueringar på deras tid och då var det ju mer sjömän och brottslingar som hade det, nu har nästan varenda jävel åtminstonde en, så vi ser ju det inte som något stort direkt.

Min morfar tyckte gott jag kunde satt den i svanken, men jag vet inte.. man har hört så mycket med det där med ryggmärgsbedövning vid förlossningar och sånt?  Då vill man ju heller inte göra det. För barn ska jag ha.




Detta är min nya kompis, finns fullt av dom här kring stugan.
Höll en i handen i 5 minuter igår när den vägrade flytta sig, tror dom trivs med mig ;P


Jag har dessutom hittat ett sätt att ha enstaka låsta inlägg på sin blogg, tror faktist jag ska börja med det. Har saker som jag känner att jag inte kan skriva så öppet om men som jag ändå behöver skriva av mig.
Sen ifall någon är intresserad av att läsa dom inläggen så är det bara att skriva en kommentar så mailar jag lösen och sådant.


Nu ska jag gå och tvätta händerna, för istället för att smätta bort myran som var på promenad över dataskärmen som det var meningen, så mosade jag den istället.
Inte så gott att få i munnen kanske... 


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha , trevliga vänner du skaffat =) men det e ju han som hade vem vill bli miljonär :D du får googla så känner du säkert igen han =) nee gojerna klickertränar jag inte , ids inte, dom e så duktiga ändå=) vart på stan idag, köpte en vinteroverall i camouflage åt kajsa för bara 50 kr =)

2008-07-24 @ 21:34:45
URL: http://lundgrenlisa.blogg.se/
Postat av: annah

Hej hej hej. Har varit lite dålig på att kommentera här. Det är inte meningen, bara min dator som är lite lagg på men det ska fixa sig hoppas jag.

Guh va fin tatueringen blev. Meganajs.

Tycker den passar fint på armen, skulle inte passat i svanken.

Ha det goo!

Kram

2008-07-25 @ 22:19:18
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0