Ful, men god tårta!

Min inte-så-snygga-men-jätte-goda tårta  ;P



Hade ju jordgubbar och allt över så det fick bli en till tårta idag att mumsa på.

Idag har vi fått fixa iordning den stora buren åt råttorna dom börjar bli så stora nu... på fredag är ju alla klara att hämtas =(
Så dom ska flytta in där imon buren och inredning och allt är klart!

 


Snutt.... Mamman riktigt sten sover.. medans några av ungarna som inte är och kravlar på mig och min kamera, kravlar på henne ;P


Imon bär det av till stan, fick ju pengar av min snälla farmor, som är välkommet såklart får ju inget studie bidrag under sommaren, så jag ska se vad jag hittar i stan.

Skulle behövt en liten väska.. en sån Mini mini som man bara har mobil, plånbok och nycklar i, i princip.

Och säkert någon söt tröja, som vanligt.

Jag känner mig så slapp.. och.. vet inte vad man ska kalla det... oinspirerad..?
Jag hade vart så inställd på att åka till skottland denna sommaren och det blir ju inte av. pga av att när jag fyllde 18 så slutade mina pengar överföras till vårt sparkonto så vi hade 0 kronor när vi kollade nu för några veckor sen.
Nästa sommar....I guess.  Men det är så lång tid. Jag behöver saker och se fram emot på lite närmare håll annars blir jag som en deg klump, som bara ligger där.
Ska ju iof tatuera mig... men det är ju inte riktigt samma sak.
och vädret gör ju inte hela saken bättre heller.... men det har jag inga stora förhoppningar om längre.. blir väll som förra året =/

Vad kan man hitta på under sommaren som är skoj. (Som inte kostar skortan)
Någon som har något förslag?




Kommentarer
Postat av: annah

åh vilken härlig tårta! Hoppas du hade en trevlig midsommar!

2008-06-23 @ 01:32:09
URL: http://nybylivet.blogspot.com
Postat av: Jocke

Du har ju mig å umgås med i sommar å jag kostar inget :P haha ^^

2008-06-23 @ 14:41:21
Postat av: Lisa

hej hej =) jag köpte en super snygg väska på indiska här om dagen på rea, 29 kr =) är en sån för nyklar, börs och mobil..är ljusbrunt "skinn"

2008-06-23 @ 17:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0