Sleepwalking

Jag känner mig helt förvirrad...
Ibland om nätterna så kan jag må illa, oftast för att jag inget har i magen och så.... och då kan jag gå upp och ta en knäckemacka eller så och knapra på så illamåendet går bort.
Men iallafall..... igår natt så läste jag tills jag började bli trött..kollade lite på tv, och somnade snart.
Jag vaknade i morse..... och det ligger en halväten macka brevid mig i sängen?!  What?
Jag har inget minne av att jag käkat en macka, ännu mindre att jag vaknat och gått upp över huvud taget.
Jag har aldrig gått i sömnen (I think?) men igår verkar det ju inte bättre?
Känns ganska creepy....


Nu när jag tänker efter.... så har jag ett vaaagt minne av att jag öppnar bröd påsen..... men det konstiga är ändå att jag skulle aldrig ätit DET brödet...... för det brödet är inte särskilg gott.  Och det är det ända jag minns.... inget ätande, ingenting.


Kommentarer
Postat av: Ida

ush scarryy..Detär typ min mardröm att jag går i sömnen. ush ..tänk om man skulle gå ut eller någonting...läskigt alltså

2008-06-30 @ 12:26:49
URL: http://iday.blogg.se/
Postat av: Vaniljlatte

Läskigt!! Ibland kan jag sätta mig i sängen och typ peka vägen till kunder, för att jag drömmer om jobbet.. eller prata i sömnen.



2008-06-30 @ 21:22:14
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0