Enkelt påskkort. och Album!

Här är ett enkelt påskkort jag gjorde för någon dag sen...


Står dock inte glad påsk på den eftersom jag ska ge den till någon som egentligen inte firar påsk men som uppskattar alla kort hon får!

Allt har jag köpt från InEx och panduro.






Jag gjorde även ett album till min kära mor!
Albumet är made from scratch och det lär nog ta ett tag innan jag gör om det, eftersom det gick fel och blev ganska buckligt för att jag hade fel lim!
Men, man lär av sina fel, här är en liten bild...



Fint och enkelt =)


Och innan jag scrappade i albumet..såg det ut såhär.



Det var ändå ett roligt project som jag någon gång kommer göra om.... nån gång.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0