Scrap mässan!

Ja, nu var det gjort, har vart där, spenderat alla pengar!

Det var massa fina grejer, som att gå i en godis butik, men det var inte mycket billigare än annars.
Det var också massor med folk, och alla knuffade och knödde och det var varmt och syrefattigt! fy fasiken säger jag bara!
Tillslut så tröttnade jag... alla knödde så varför kunde inte jag göra det med!
Tur att personalen var hjälpsamma och trevliga =)

Jag fick inte köpt allt jag ville, men jag fick köpt något som är värt det ändå!


Min cuttlebug!

Fick även köpt en embossing grej till, till ett ganska billigt pris!



Sen köpte jag mina första magnolia stämplar, det var väldigt mycket folk där hela tiden, folk älskar ju magnolia!
Tog bra tid att komma fram tillräckligt långt för att ens kunna se stämparna! men sen kunde man inte flytta sig längst det långa bordet, eftersom folk vaktade sina platser som hundar! fast who can blaim them.. minsta lilla lucka så kastar man sig ju nästan fram! Man har ju fått många, knuffningar, ryggsäckar och väskor i ansiktet idag, tack!


Och ett par akrylfärger! den gröna gillar jag starkt! den är metallisk, ska köpa mer sådana någon gång! de kostar ju inte allt för mycket!


Och så köpte jag även en distress ink flaska, tattered rose!
Olika försäljare sa olika saker om vad man ska använda för färg till hudfärgat, men det fick bli denna till sist!



Köpte 2 dagars biljetter, men jag köpte upp min summa redan idag, så vi provade att lämna tillbaka dem, och det fick vi! snällt =) Ingen idé att gå o sukta på alla fina grejer och trängas när man ändå inget kan köpa!



Köpte även en "scroll" stämpel, och skyltstämplar!


Och lite papper, tyckte inte alls det var något speciellt fina papper där på mässan! eller så är jag kanske väldigt kräsen? gick igenom alla bås innan jag hittade några som jag ville köpa, så jag kan göra lite grejer nu iallafall!

Lägger kanske in bilder på papprena senare!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0