Lurkar

Kvällen igår var lugn, huvudvärken gav inte så mycket utrymme för någonting annat riktigt, tog en lång stund att somna och jag hade inga huvudtabletter i närheten, måste ha sånna som smälter på tungan, dom andra är för stora, klara inte av att svälja dom. *ryser*
Men tillslut så somnade jag... vaknade vid 11 för en gångs skull, en lång sovmorgon! längesen man fick sova så länge =)

Fick fixat lite med en header igår kväll till Lisa, får se hur hon gillar den ;P

Vart på tappen innan (ok q8), förmodligen det ända som var öppet, så såg jag att dom hade fått ut massa filmer på dvd som jag trodde fortfarande gick på bio :S Guldkompassen, Beowulf m.m
Så vi köpte Guldkompassen, den ska tydligen vara bra. Den kanske är för en lite yngre publik.. men äh!

På vägen till tappen så såg vi att dom huggt ner alla trän längs bilvägen, som ligger precis brevid en skog, vilket var bra sa jag för då kan inte det stå massa pervon och lurka bakom träden!
Men min morsa fick sig en flabbis för det finns tydligen inte ett ord som heter lurka ;P
Kom på efter en stund att jag nog fick det från ordet "lurking" på engelska som betyder "lurar" Ex. lurar bakom en buske.
Men jag tycker lurka låter bra det med =)

Nu ska jag gå tillbaks till mina chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0