Nu får vi väll skärpa oss?

Visst ska vi kvinnor ha samma löner som män och också ha samma chans till chefs jobb osv..
men detta? Fru gårman?  Att man ens orkar tänka på att det är en Man på skylten? Sätter man en kvinna där på så blir det säkert ännu mer problem. "varför har den så stora/små bröst" "Ska bara anorektiker få gå över övergångsstället?!"..

Mheehh...

Kan dom inte bara göra en tvåsidig? hälften man hälften kvinna.


Jag har drömt mardrömmar hela natten så jag är lagom seg.
Vid ett tillfälle så drömde jag att det var något som jagade mig och en till, riktigt hack i häl.
Och man blir sådär jävligt trött i benen.. men måste fortsätta springa, samtidigt som jag ska dra med mig den som är breve som är segare än en själv.
Hahaha, fan va frustrerad jag var.

Nu ska jag.... hmm.. göra något.. får komma på något att göra. Ingen som är hemma heller... feeling lonely.


Kommentarer
Postat av: idaa

jag hade ochså massa mardrömmar härom natten. Jag drömde att jag cyklade genom en mörk skog på natten. Jag syklade allt jag kunde men jag kom nästan ingensatns ändå. Det måste typ betyda att man känner sig pressad lr nåt:S:P

2008-05-04 @ 12:58:47
URL: http://www.iday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0