Tattoo

I have gone mad.


Sen jag bestämde mig för min draktatuering så har jag redan börjat tänka på andra jag ska göra, hur ska detta sluta ;P
Iallafall... något som jag alltid velat ha är en alvisk skrift... quenya för att vara exakt.

Provade att rita på min arm, fast det är inte den frasen jag vill ha, det står bara mitt namn och efternamn och det vill jag inte ha ;P



Det är snett och fult, men hur enkelt är det att rita på sig själv =P

Jag tänkte, att vänta 2 år på min älskade drake är så lång tid.... Denna är ju liten och förmodligen billig... och jag kommer ändå skaffa det, så varför vänta tills efter draken.
Jag vill bara hitta en fras eller mening som är fin och som har en betydelse för mig, men jag letar som en tok... Men jag hittar bara konversationer mellan frodo och dem. Inga "quotes", irriterande =/



Vad tycker ni? tror ni det blir fint?






Lite andra bilder på alvtatueringar;





Fast min ska vara lite mer feminin och snirklig, inte så fet som den understa bildens.
Den andra är fin.. men jag tror det är mörkskriften? not sure.


Kommentarer
Postat av: Ida

Nacken va snyggt

2008-05-26 @ 21:25:11
Postat av: Vaniljlatte

Quenya är oerhört fint. Men svårt. Jag ville ha Alicias namn i det först, men det är inte direkt att bara skriva som vanligt fick jag lära mig, så då övergav jag den idén. Vad vill du att det ska stå då?

2008-05-27 @ 18:31:52
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0