Träningsvärk

Hejsan på er!

De senaste två dagarna har jag haft fullt upp med att möblera här i lägenheten och pluggat, vi hade nationellt prov i svenska B idag.

Jag har bärt 4 st 2 meter långa skåp och vetrinskåp, byråer, sängar och massa mer.. Så gissa vem som inte ens kan lyfta en gaffel idag?
Känns även nu när jag skriver, men jag har upptäckt något roligt, när jag satt och skruvade ihop min sänggavel så såg jag en liten bula där på armen..

En muskel!

Nästan som ett mirakel, jag har då aldrig haft några direkta muskler, jag skrattade gott när jag såg det, vet inte varför men det såg så roligt ut!


Nu sitter jag här i min säng i mitt nya rum, känns nytt och mysigt.

Mitt rum har flyttats till vardagsrummet, min syrras rum har flyttats till mitt och syrrans rum har blivit ett hobby rum som innan stod i vardagsrummet, så det har blivit massa bärande.

Varför har jag mitt rum i vardagsrummet, låter nog ganska konstigt.
Men eftersom att vårat vardagsrum stått orört och bara samlat damm i närmare 4 år..... så kändes det som att nu fan ska den komma till användning!
och min syrra får inte plats i det gamla mini rummet längre, så hon fick mitt förra som är "master bedroom" och så då fick jag  flytta ut hit, men det känns bara bra.

Scrappbord och Isildurs bur och allt ska få plats, så då fick detta bli en lösning.

Då kommer ju äntligen vardagsrummet till användning =)


Så just nu mår jag inge vidare, eftersom det har yrt massa damm och gammalt råtthår och sånt, känns i lungorna och i näsan och så..... känner mig nästan sjuk, förkyld.


Imon har jag dubbel körlektion så slipper jag på fredagen =) men jag ska ha den äckliga läraren,  så ja..... jag får hoppas att det inte snäpper.
Jag kan ta emot skit till en viss gräns men sen så smäller det och det är det inte trevligt.



Och en Isildur i full fart.

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

De där flaskorna var jätte söta...jag funderar oxå på att köpa några stycken och ha som på bilden!!

Gilalr Isildur det nya rummet då??? =)

2008-11-20 @ 08:05:36
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0