Stackars liten

Måndag och huvudvärk, har mått lite dåligt både igår och idag, feber och grejer...
Som sagt så går jag fortfarande och väntar på den där förkylningen... men den bara ligger och retas.

Igår så upptäckte vi att en utav ungarna hade ett hål i skallen?
Hel mysko, vi kollade ju ungarna bara dagen innan och då såg alla helfina och friska ut.
Det är inte ett hål hål, utan en inåtbuktning.  Blev såklart jätte ledsen när jag såg det, men den lever ju och sprattlar och äter och är helt normal, hålet såg lite mindre inåtbuktande ut idag... så vi ska helt enkelt vänta och se.
Jag klarar inte av att avliva den ändå... usch. Kan ju hända att det är något som går tillbaka och inte lämnar några men.

De kommer bli väldigt lika pappan i teckningarna, roligt.




Redan en som vill ha, så dom blir nog inte så svåra att bli av med.

Och huvudvärk som man har, så är hjärnan mos och kan inte göra några läxor, vet inte riktigt vad jag ska göra, måste plugga!?
Eller så får jag plugga mer imorgon helt enkelt..



Just nu har jag någon speciell lite clown som sitter och drar mig i örat för uppmärksamhet... han har så mycket energi! Jag funderar på att börja träna honom, någon som har några tips på vad jag kan träna Isildur och göra?

Mitire kan ju "tack tack" och "snurra", kan ju kanske börja med det till honom.

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

hej...tips på konst kan ju vara hoppa...så ska han skutta, =) Kanske går, vet inte...Gonzo kan inte så mkt sånt =) hehe...Hoppas råttorna överlever =)

2008-10-06 @ 21:54:35
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Emma

mm..stackars råtta. Funderar på om det finns likhet medllan människor och djur då det gäller skallen då de är nyfödda.Barn har ju en sutur då de födds.Jag menar, eftersom skallen växer då de blir äldre. Men kanske inte är så på djur? Var någonstans sitter inbuktningen? Hoppa den överlever, det lilla pyret =/

Konster...mm...vinka, spela död (ligga på rygg)

2008-10-08 @ 07:50:29
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0