Dear Diary...

Idag har jag lekt frisör!
Klippte min morsa, men kan ju inte påstå att jag klipper bra haha!
Men det blev såklart en stor förbättring och hennes hår ser friskare ut =) klippte runt 6-7 cm.
Försöker alltid övertala henne att klippa henne hos en frisör, men hon tycker att det är slöseri med pengar och att jag gott kan göra det gratis, så jag har klippt henne de senaste åren.

Fick respons på engelska uppsatsen idag och det var bra grejer!
Känns lättande.

Har mått lite konstigt de senaste dagarna, huvudvärk, illamående, trötthet och allmänt tråkigt.
Förmodar att det är stress och att jag sover dåligt. Inte roligt.... vaknade helt genom svettig och illamående i morse.
Brukar annars vara ganska lagomt varm när jag vaknar på morgonen... men så tror jag att jag drömde en mardröm med, har jag inte gjort på ganska länge nu.

Blir säkert bättre när man kommit in i rutinerna lite mer, har ju bara gått 3 veckor.

Fick mitt sista Cuttlebug alfabet idag, har jag alla jag vill ha och kommer nog inte köpa något på läääänge haha.
Är pank in på sista 50 öringen, och det är hela familjen.
Så nu får vi leva på råttmat och fågelpellets tills pengarna kommer antar jag.
Det är väll tur att Mitires pellets luktar tuttifrutti, är det nog inte så farligt!

Men det betyder även: Ingen Cola! snacka om att jag kommer vara på farligt humör de närmaste dagarna....



Imon har jag körlektion kl 16:20 lagom till att jag slutar skolan och springer hem innan jag måste köra..
Kommer inte hinna äta eller något =/


Har inte kommit på något namn till gojan heller, ett litet I-lands problem.
Men jag kommer verkligen inte på något alls, har redan förbrukat alla bra namn.

Försöker leta i huvudet efter namn i de senaste böckerna jag läst, men de har varit helt vanliga eller alldeles för konstiga namn för att fungera.

Slutar med att han kommer få heta..... hmm? Vad kan vara en manlig version av Mitire, Mitorus kanske?

Kommentarer
Postat av: Emma

hej,jag kan meddela att vitbukisar är lika envisa som morhuvade i så fall.Man måste verkligen visa vem som bestämmer.Gonzo har varit väldigt skrikig i början, han klarade inte av att vara ensam en sekund.Men din vitbukis han ju en kompis. Nu är Gonzo dock jätte duktig, och då vi är hemma är han med hela tiden.Älskar pennor haha Biter sönder det mesta faktiskt. Sladdar har han fått pippi på så det gäller att vara beredd. ler han är världens keligaste gojja, vitbukisarna gillar nämligen trånga utrymmen så på kvällen trycker han alltid upp sig vid hakan och myser. Innanför tröjan är också en rolig plats =) Såg att du funderade över namn...mm...alltid lite svårt. Ibland klickar det då man träffar honom och lär känna fågeln =) Några mer frågor?Bara att fråga på =) kram

2008-09-09 @ 08:11:04
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0