Turligt nog

Det visade sig att det inte var något.

Efter att syrran hade mått dåligt på morgonen så sov hon till eftermiddagen och vaknade pigg, käkade och drack. Skuttade runt som inget hade hänt.

Och ingen av oss andra är sjuka.

Så det var tydligen bara popcornen som gjorde sig påminda och jag tror nog inte hon kommer käka popcorn på ett tag.

Jag är då lättad, skola på torsdag, behöver inte sjukanmäla mig :)

Jag hade däremot huvudvärk hela dagen igår, efter att ha gått och väntat på att bli sjuk..... väldigt jobbigt att gå och  vänta på det.



Men nu ska jag sätta mig och plugga lite, har bara tills den 9e på mig att bli klar med allt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Skööönt! Hur mår gojjorna =)Bra förstår jag =) Gonzo höll på att säga Hej då. Iallafall var det på vippen, lät precis som att han lika gärna kunde sagt det klart och tydligt. Hur går det för dina gojjors snackande?

2009-01-06 @ 18:53:15
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0