Att klippa eller att inte klippa...

...det är frågan.
Eller nej egentligen inte, frågan är snarare hur jag ska klippa.
Jag har så otroligt dålig fantasi, jag har haft kort hår, kort hår med lugg, långt hår med lugg, alla former av snedlugg, mitt bena, sne bena osv...
Men jag har inte riktigt fastnat för någon frisyr riktigt.
Har inte klippt mig på över ett år och jag börjar bli riktigt less av att bli strypt av det, ha det klängandes överallt och snart är det väll långt nog att jag måste sätta upp det var gång jag går på toa.
Det värsta med långt hår är väll att det blir så platt, platt som en pankaka uppe på skallen, det ser inte så fint ut.

Någon som har någon bra ide om frisyr? Ena sekunden funderar jag på att klippa det axelkort men i nästa sekund så vill jag fortfarande behålla längden... hatar beslutsångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0