District 9

Ikväll blir det bio med en snäll kompis som bjuder, Tack :)

Vi ska se District 9, en science fiction som jag hoppas är bra. En annan vän till mig såg den häromdagen och sa att den inte var det bästa, men helt klart sevärd.
Får se vad vi tycker då!
Av det jag läst så verkar den väldigt bra iallafall. Får hoppas den lever upp till sina förväntningar.

Någon annan som sett den eller vill se???



Imon är det dax att se ifall allt mitt traggel med CSN har lönat sig och ifall jag får studiebidraget denna månaden eller om jag ska behöva vänta ännu en månad.
Jag har varit urpank sen i början av sommaren, Så nu vill jag ha något att gotta mig med!

Ha en trevlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Emelie :) Idag blev Anna-Carin huur glad som helst över kortet. Hon tyckte det var riktigt fint :) Hon skulle sätta in en bild på sin blogg och länka till dig :D

Tack snälla Emelie:)



District 9 var jättebra och rolig även om man inte tror det. Hhaha. Jag rekommenderar den heltklart. Monstrena är faktiskt riktigt söta:)



http://petersson84.blogg.se/2009/september/ditrict-9-pa-bio.html#comment

2009-09-25 @ 10:44:34
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0