Isildurs plock

Såhär ser lilla Isildur ut just nu, detta fotot tog jag för fem minuter sedan.
Han har lyckats bita av en del fjädrar, speciellt på benen denna gången.
Man ser att han har pennor utvuxna, och därför funderar jag på om det verkligen inte kan vara så att det är dom som klias? För det började på benen när pennorna började komma?
Frustrerande är det, hur länge jag sitter och tittar på honom så ser jag honom aldrig dra några fjädrar.
Han måste verkligen vara sneaky för att kunna gömma det...

Man skulle kunna tro att det är Mitire som är helt kal istället, det ligger nog ett ton dun i hennes bur och i Isildurs finns det inga fjädrar alls, men Mitire är lika fin i fjäderdräkten som alltid.





---

Själv mår man inte så värst bra idag, jag vet inte vad det kan vara riktigt.
Både igår kväll och idag har jag mått konstigt, lite illamående ibland, lite hängig och febrig. Fick feberfrossa bara från ingenstans. Hackade tänder och skakade som en idiot.
Men jag är inte sjuk, ingen förkylning eller något, om det inte är någon väldigt mysko sjukdom..

Kan vara allergitabletterna som spökar? Jag glömde ta en igår och det kan hända att jag mår konstigt då.

Jag såg ju också ganska rolig ut igår, jag hade tre stycken kli-prickar: En mitt på kinden, en på magen och en på vänstra smalbenet. Det är det som får mig att mistänka en allergisk reaktion pga utebliven allergi-tablett.

Det återstå och se om det är en förkylning eller influensa som ska hoppa på och jävlas här.
Men sånt brukar ju börja med halsont, så jag tvivlar...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hoppas både du och Isildur kryar på er. kramar om er båda!

2009-09-22 @ 11:42:07
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh Emelie! Om du bara visste hur nöjd jag e med kortet. Hur fint som helst :) Det kommer nog komma upp på AC´s blogg på fredag :) Jätte fint. Tack för din hälsning också . Kram på er

2009-09-23 @ 21:44:51
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0