Alla hjärtansdag kort

Här är (lite väl sent kanske) ett kort jag gjorde till morsan till alla hjärtansdag.
Som ett litet kuvert, med ett skrivet kort på insidan.
(och en passande sten som stöd för att hålla kortet stående?)

Morsan är ju den som får mest kort, och hon börjar få svårt att få plats med alla kort, samma gäller med mormor och morfar! haha.

Men blir lätt att man gör massa kort när man tycker det är skoj, och någon måste ju få alla kort man gör med? :)
Men dom klagar inte, så då får jag fortsätta dränka dem i kort!

----
Och vi ska kanske få rått-bebbar snart igen. Återstår och se om det blir något. Syrran parade nämligen en av sina råttor igår. ca 3 veckor tar graviditeten, så jag kommer gå och klämma och känna på råttan. se ifall man känner några sparkar :) Det är värt all snor, kli och nysningar, ungarna är ju de sötaste!

Första råttan syrran köpte var ju gravid utan att vi visste det, antagligen hade dom separerat dem för sent hos uppfödaren.
Och vi märkte att hon var dräktig på grund av att hela magen rörde sig, och vi kände små rumpor och huvuden som rörde sig i magen på henne, riktigt mysigt faktiskt :)



Kommentarer
Postat av: emma

Jag blir alltid lika imponerad av hur fina kort du gör, och måste bara skriva det igen!!! :)

Vad söt han är på inläget nedan :) Vilka små rackare de är...gömmer sig och busar!

2010-03-23 @ 15:04:19
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0