Tavlor

Mitt senaste projekt såhär i min arbetslöshet (finns det inget finare ord?), jag har ju "sommarlov" tills jag får ett jobb, i mitt huvud iallafall..
Är tavlor till köket, som vi målade vitt för inte allt för längesedan, eftersom köket är rätt så stort så innebär det mycket vitt och en hel långvägg som är helt tom, så mitt uppdrag är då att fylla upp den väggen.

3 tavlor allt som allt, rätt stora, vilket gör dem lite krångliga att fylla ut, eftersom det mesta enbart finns i ministorlekar.
Ser lite konstigt ut med mini mini pärlor och blommor, på en stor Canvas tavla. Men man får försöka sitt bästa!

Jag möblerade även mitt rum, jag och morsan bytte bord, så jag fick ett lite större bord och hon mitt mindre.
Man samlar på sig mer scrapsaker hela tiden, så bara till att utvidga hörnan.


Så här har jag tavlorna, som ligger under papper jag funderar över att ha på och lite prylar jag ska ha med, får se hur slutresultatet ser ut, hoppas det inte blir för djävligt!



Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

riktigt fint scrap/pyssel-bord. :)

2010-05-09 @ 12:27:26
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Emma

Wow vilken pysselhörna :) Vill ha ockaå ;)

Jo det ar en underbar resa, som inte kan beskrivas med enbart foton eg. Jag är mer än nöjd :)kram

2010-05-18 @ 07:25:50
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0