Vad luktar gojor?

Någon mer än jag som faktiskt brukar sniffa på sina gojor?
Jag tror jag har lite sådär som man har med bebisar, man måste lukta på dom för de luktar så.. GOTT?!
Det är en väldigt dammig, fruktig fjäder-doft men det är så gott. För det luktar precis som dem! Anárion tog flera månader på sig innan jag faktiskt tyckte han luktade gott. Kanske för han kom från ett annat hem med annan mat etc.
Han fick väldigt mycket fröblandningar, vilket jag inte är så förtjust att ge, här käkar dom frukt och grönt, och så har dom tropicana pellets i olika leksaker dom får käka. (och en och en annan smakbit på mitt godis, fy mig)

Sniff sniff.. Finns tillochmed bildbevis på mitt luktande. Finns många fler bilder, men kan inte spamma bloggen.

Man kan riktigt se hur jag lever mig in i sniffen också, med stängda ögon. knäppgök.



Kommentarer
Postat av: Emma

Kan bara hålla med :)

2012-06-06 @ 16:55:30
URL: http://peterssonemma.wordpress.com
Postat av: AC

Jo de är för söta när de rullar :)

Gonzo doftar oxå ngt speciellt, som du säger typ lite fjäderdamm :) men gott på ngt sätt :)

2012-06-06 @ 20:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0