Bed hair and how to get it

Jag tänkte jag skulle lägga ut en liten instruktion på hur man får så kallat "bed hair".

Det är väldigt simpelt, man behöver: Blött hår och två surfgalna gojor.

Först, apply birds.



Se till så dom inte får arbetsskador.


Ruffsa på små gojor


Lite volymskapande genom skalpgnugg och lite på längden också.


Se så dom ser nöjda ut med resultatet


Se så du är nöjd med resultatet.


Tadaaaa! Bed hair. Och här får jag altså borsta håret igen och hålla gojorna borta.

Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Hahah vilka roliga bilder, lite tips för att få mer volym i håret va? :D haha



Jaha ok, ja det är lite synd att de kan favorisera sådär men man borde iaf jobba så att Mitire iaf gillar dig och inte är agressiv :)lite tålamod.



Hehe ja Sookie betyder "Jag älskar dig" på japanska men jag har valt samma stavning som Tru blood. Tyckte även at det passade eftersom att hon är en älva och har vingar precis som gojan. :)



2012-03-08 @ 08:30:37
URL: http://leslita.blogg.se/goja
Postat av: Emma

Haha gilla gilla :) gonzo älskar också att göra sådär. Direkt i håret eller på en blöt handduk man har kring håret :) världs små liv

2012-03-13 @ 20:51:24
URL: http://peterssonemma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0