Sur-putt gojja

Fåglarna har börjat märka av våren, och det märker även jag att dom gör.
Isildur som är könsmogen känner av det extra mycket, tillåt mig demonstrera:


Här har vi Anárion som är på glatt humör där han sitter på mina kuddar och checkar in leksaksskålen.


Jag försöker locka på honom genom att sträcka fram min hand.


Isildur kände sig oerhört provocerad av min handutsträckning och studsar fram...


Brottas och jäklas, en oförstående Anárion i bakgrunden.


Och sedan plötsligt så har man en gnoende fågelnäbb fast i handen... Aj aj. Och Anárion bara står och tittar på där bak, helt förnöjd över att få sitta på kuddarna.

Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Hahah vad söta! Hittade din blogg genom Emma & Gonzo. Roligt att hitta en till :)

2012-03-07 @ 10:27:02
URL: http://leslita.blogg.se/goja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0