Alster

Satt och provade lite nya grejer medans jag lät alvedonen smälta.
Bubbelplast med akrylfärg och måla lite annat med akryl, sen gjorde jag även en liten ara i cernitlera!
och så klippte jag sönder ett papper som jag skulle använda som lite "skräp effekt", men så ångrade jag mig och då var det redan "sönder" och gick inte o använda så det fick jag slänga :/ dumt!
Har smällt i mig chips, lite tröstätande. så nu känner jag mig helt blä.

image64
image65

Akrylfärg, röd, rosa och grön i cirkeln. och sen stämplade jag med röd akrylfärg med bubbelplasten!

Ska ha med en titel och lite text med, men jag orkar inte klippa bokstäver just nu... kramp i fingrarna!
Längtar tills jag kan köpa alfabet till min bugge, så jag slipper klippa...
Funderar mellan Hippie chick, olivia, och you're not the boss of me, får se vad det blir ... =)

  
Hippie Chick - Olivia - You're not the boss of me


Nuuuu..... MÅSTE jag sätta mig med matteboken!

Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

Jättefin scrap! Men du måste ju länka till bokstäverna så man får se hur de ser ut, vi som inte är invanda ;P

Ha en skön fredagkväll.. ta hand om dig! :)

2008-04-04 @ 19:17:40
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0