Av någon anledning...

När jag kollar över alla bloggar jag läser så ser jag att ungefär 97% av dem handlar om barn eller så har bloggaren har barn... i wonder why? Jag fastnar ganska lätt på sådana bloggar av någon anledning.

Just nu sitter jag med ett glas cola, försöker vänta ut astmamedicinens biverkningar.. får hjärtklappning och massa skumma grejer, händerna skakar osv.. Inte så roligt.
Min astma är inte särskilt bra idag, kanske har någonting med pollensäsongen och göra.. har nyst himla massa idag. Allergierna påvärkar trots allt astman och tvärt om många gånger, eller alla gånger kanske jag ska säga.

Väntar som sagt på att hjärtklappningen ska gå över någon gång... sen ska jag försöka plugga lite..
Det är inte långt kvar till sommarlovet och jag har faktist en fin hög med läxor som jag latat ihop. nästan så jag skäms!  men bara nästan.....

- Datauppgift, powerpoint arbete
- Dataprov på onsdag i "allmänt dataanvändande" (Sen är den kursen slut och jag är ledig på onsdagar! Woho!)
- Psykologi A fördjupningsuppgift om fobier (urk, eller rättare sagt att det är ett STORT arbete är urk)
- Psykologi A hemtenta
- Historia A fördjupningsuppgift (urk igen)
- Filosofi A fördjupningsuppgift ( u r k )
- Samhäll A Trafficking
- Samhällskunskap A Konfliktarbete om nordirland
- Religion A Etik och moral filosoferings uppgifter
- Svenska B hemtenta om antiken
- Svenska B prov på fredag om upplysningen
- Engelska C "A letter of thanks"
- Engelska C Uppgifter i boken
- Engelska C uppsats
- Engelska C "Catcher in the rye"

En fin hög jag samlat på mig, inte sant.
inte undra på att jag sover dåligt och känner mig seg och tröstäter haha.

Nu..... plugg!


Kommentarer
Postat av: Helena

Oj, tycker du att det är sååå många barnbloggar... Jag tycker de flesta är bloggar med vad personer har på sig :-)

2008-04-27 @ 21:38:26
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0