Cola

Jag har alltid varit ett big fan av coca cola.. först drack jag vanlig cola, tills min syster fick mig att gilla Lighten... visst den är ju inte så bra osv.. pga sukralosen och det... men det var GOTT! det enda jag drack... och då menar jag verkligen ENDA.
Men igår när jag var och köpte cola så såg jag att dom "uppdaterat" cola lighten, med en mer "uppfriskande" smak.
Så, nu smakar den konstigt :(
Och den innehåller aspartam istället som sötningsmedel, och det ger sådan äcklig eftersmak i munnen!

Why???




image91

Och designen är ju inte heller till det bättre kan jag ju tillägga!

Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

Cola Zero är gamla Cola Light har jag hört. Så kör på den istället :) *coca-cola addict aswell*

2008-04-19 @ 14:26:01
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0