Debut

Jag satt och snacka med min morsa om hur jag alltid sett precis likadan ut genom åren, och jag fick för mig att gå igenom alla mina foton, och det visade sig att det faktist inte var så sant som jag trodde!
För första gången lägger jag in en bild på mig själv här i bloggen, och jag har då cencurerat vänner och släkts ansikten eftersom jag tycker det är fel att visa det utan tillåtelse =)

Och jag vet att Ida ville se mig som blondin... så här får du chansen ;P


   
1. V, Jag och min syster, jag går i 7an. 14 år.
2. "fjortis period, with funny cloths haha, 14 med.
3. Jag och B, 15 år.

  
4. Jag, B, K. 15 år i danmark.
5. Min syster J, Jag, Min kusin B, 15 år gammal.
6. På min bal, skolavslutningen i 9:an, 15 år. jag passar inte som blond! såg ut som marilyn monroe


7. Jag och syrran, 15 år.
8. Jag och K, 15-16 år.
9. 16 år, när jag började gymnasiet och skaffade en ny stil som man kan se!


10. Sen gick jag tillbaka till det vanliga, 16 år.
11. Jag och K, på sticky fingers, 17 år.
12. Jag och mitt ex A på hans och K's student fest på Hard rock café, 17 år.


Och...... NU! eller rättare sagt på självaste julafton, nyss fyllda 18.
Och min älskling såklart ;P

Kommentarer
Postat av: Mizzydragon

Snygga foton..Skoj o se hur man förändras genom åren..

2008-04-19 @ 22:44:36
Postat av: Lisa

Har kollat alla kort, du passar bäst i brunt hår :D det e som din färg!

2008-04-23 @ 10:19:09
URL: http://www.lundgrenlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0