Diskpanna!

Jag, stolt: jag har redan stekt diskpannan!!! :D

Är man trött då eller?


Kom hem nu från min Farmor och firade min farsa, hade med oss choklad kaka och satt och kollade på gamla kort! jag tog med mig flera hem för att scanna, på min farmor och pappa när han är liten och så, har inga sånna bilder.
Roligt och se hur dom såg ut förr, hahaha! Kan lägga upp efter jag scannat!

Satt och klappade farmors lilla hund med, som är med valpar! Hon ska föda om cirkus två veckor, ska bli så skoj.. Älskar valpar, ska ta massa foton ;P
Kunde känna när hon låg på rygg och skulle kelas hur det petades inuti magen, ganska creepy/coolt.. som små tassar som petade upp! blir ju minst 4 styck!
Hon är en blandning av pudel och bolognes (tror jag det heter?) jag är inte mycket för pudlar, men hon är bara för söt! gladaste hunden jag känner! kastar sig på rygg så fort hon ser mig, kan inte låta bli att klappa henne även om jag mår skit efteråt, jag är ju allergisk....
Men får förhoppningsvist sprutor mot det snart! om läkaren behagar bestämma sig snart....!"#¤%& läkare säger jag bara.



image83

Detta var ett tag sen, och hon är lite mer korthårig nu... och tjockare! :D
Sötnöt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0