En Teori

Jag har en teori...
Nämligen att småsyskon är lata!
Varenda en jag känner som är, eller har yngre syskon anser att de är lata!
Jag har en yngre syster och hon är LAT, så som ni tänker er lat, och dubbla det med några miljoner... That's her!
Väldigt uttröttande faktist då det är jag som får göra allt jobbet här hemma! tänk på de ni småsyskon där ute haha!
Stämmer nog säkert att det oftare är småsyskon som är lata, eftersom det är ofta är de äldre syskonen som får städa medans de små är "för små" enligt föräldrarna, deras lilla bebis fortfarande kanske??? och det stora barnet ska vara "vuxen" och duktig, visa att dom är stora flickor/pojkar!

Stackars min syrra då när jag flyttar ut ;P

Jag hade ju "skoj" i skolan igår, iställda lektioner och jag fick åka hem igen..
Well, idag hände det liknande igen...
Hade tid hos skolsköterskan kl 09:30 och inte dök hon upp!
Missade lektion och hon var inte ens trevlig nog att ringa och säga till att hon skulle bli jätte sen eller inte dyka upp.. Gud vad trött jag blir på min skola..

Har vräkt i mig lite chips nu med, tröstäta lite för jag måste plugga på datorkunskap, har prov imon på Excel och det är ju inte det roligaste!

Jag har föresten kontakt med en kille som bor i USA, och vi har snackat i snart 5 år, och han är alltid deprimerad, han har verkligen haft ett tufft liv så jag kan förstå det.. men han verkar ha nått rock bottom nu, och igår när vi snackade så kände man riktigt det... Man blir ju lite orolig vad han ska ta till, tydligen är psykologerna nere i Usa idioter enligt honom och så som han beskrivit de han träffat så har det verkat så.. men sen så undrar jag om han vill må dåligt, han verkar inte vilja ändra sig heller... nej jag vet inte... Men jag känner mig ansvarig på något sätt

Men sen så gör jag ju alltid det...
Vad ska man göra egentligen..

Nej, jag måste plugga... ska inte tänka mer på det



En söt bild på min mormors katt! som verkligen har nio liv! han har redan blivit påkörd twice! men mår såklart bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0