Grattiskort

Min far fyller år imon, så tänkte träffa honom och ge honom ett kort, han får ingen present av flera skäl.. Men ett kort kan han få!

image82

Svart papper dubbelvikt, målat med röd akrylfärg, och Pennyblack stämpel och thickers som jag målat med röd akryl och strött rött glitter på!
Embossat de svarta prickarna runt hunden!

Snabbt och enkelt.. Hope he likes it!


Jag försökte föresten att måla en "drake" på min mage med färgpennor igår natt när jag inte kunde sova hahaha
Såg ut som en gravid sjöhäst hahahaha... gud vad jag skrattade, ingen drake där minsann!
Coolt såg det ut ;P
Tror nog tatueringen kommer se bättre ut!


Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

Vilket fint kort! Du är superduktig på det du gör.. :)

2008-04-10 @ 11:19:57
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0