Hemsökt!

Kom nyss hem från att ha vart på torget och handlat, och innan jag gick så hade jag ställt fönstret på glänt för att få in lite frisk luft, typ första gången på jätte länge eftersom det vart så kallt innan och jag är så frusen av mig!
Kommer in och sätter mig på sängen tar fram datan och sitter lite, helt plötsligt så hör jag hur det prasslar till, inte ett sånt prassel som kan komma av sig självt ibland av vind och liknande.. Fan är det tänkte jag.. blev lite nojjad vad det kunde vara, Jag vill änna inte titta ifall det är något hemskt haha (jag är konstig i know).
Och vad ser jag.... jo. En vi liten boll som krälar omkring!


Den här:



image72



Jag har INGEN aning om vad jag förväntade mig se, ett monster som flugit in från fönstret? nej jag vet inte.. jag är som sagt knäpp. skraj blev jag iallafall hahahahaha
men jag förväntar heller inte att det ska smyga omkring en förrymd hamster på golvet! Första gången hon rymt, men förmodligen för vi håller på att renovera min systers rum där hon står...

Tur att vi hittade henne iallafall, men hon är så snäll.. så hon kommer ju fram till oss... vill bli hittad!


Annars är det riktigt jädra skönt väder just nu, hade nästan lust att kasta av mig jackan och gå i klänning, men det är nog lite för tidigt för det!

Nu.... Pastasallad! YummmmO

Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

Jag hade nog sk***t på mig! :D

Men söt var hon!

2008-04-07 @ 19:50:23
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0