Inga!

Åkte till skolan, för att börja kl 9, trodde jag... men nej, både SvB och MaB var inställt och jag har fasiken ingen lust att åka in kl 13 bara för filosofin bara för det, att dom inte kan höra av sig när de har ställt in så jäkla många lektioner! Vi har klagat så himla många gånger, men det verkar dom inte ta åt sig, tur att man inte har långt kvar på den skolan då!

Ska nog lägga mig och läsa eller scrappa eller något, för att slappna av..

Kan rekomendera den bok jag läser nu, eller den serie.. Om man gillar fantasy, vilket jag älskar!

Sagan om drakens återkomst, Det finns ca 22 böcker och en prolog, jag är på bok 20, så synd att jag snart är klar :/ Den är så grymt bra!

image70


Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

Men du, den där serien har vi med, men författaren har ju gått bort! så det finns inget avslut! :o

2008-04-07 @ 12:06:07
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com
Postat av: Vaniljlatte

Ja, jag har bara hört det där, inget mer. Är ju möjligt att någon annan skriver klart..

Jag funderade på det jag med,men många inlägg är ju oxå nonsensinlägg, så de behöver man ju inte skriva ut kanske..

2008-04-07 @ 13:40:27
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0